неділю, 17 червня 2012 р.

Екологія починається з нас


Все що відбувається навкруги, мені є цікавим і я не можу спокійно спостерігати коли діється безлад. Сьогодні я хочу вести мову про екологічний стан нашого селища, який поступово втрачає кращі традиції та не витримує жодної критики. Питань на цю тему можна задати багато. Це і відсутня робота вуличних комітетів, неприбрані подвір'я, різні смітники і т.д. Та поміж них є питання, можна сказати, державної ваги. Це стан та робота очисних споруд КП «Чернігівське ВУЖКГ». Як правило, у вечірній час включаються
насоси каналізаційної системи і всі відходи життєдіяльності громадян направляються прямісінько до відстійника, який є заплавою річки і заріс очеретом. Якщо говорити відверто, то це слід розуміти, що значна частина цих відходів прямує прямо в нашу річку під назвою Молочна. Яка шкода від цього річці, довкіллю до самого Азовського моря, зрозуміло кожному. Та все ж нагадаю, що захворювання кровоносної, імунної, репродуктивної, центральної нервової системи та органів дихання в значній мірі залежать від стану санітарно-епідеміологічної ситуації в нашому селищі та можуть з’явитися через плачевний стан саме екологічної ситуації. Декому з нас лікування цих хвороб влетить, як кажуть, в копієчку. В порядку інформації я хочу нагадати мешканцям району про те, що ст. 16 Конституції України говорить про те, що забезпечення екологічної безпеки і підтримання екологічної рівноваги на території України… є обов’язком держави. Стаття 50 Конституції України стверджує наше право на безпечне для життя і здоров’я довкілля. Кожному гарантується право вільного доступу до інформації про стан довкілля. Стаття 66 говорить, що кожен зобов’язаний не заподіювати шкоду природі… відшкодовувати завдані ним збитки. Звичайно ж в даній проблемі є і фінансові питання. Туга наповнює душу коли починаєш мріяти і аналізувати - а що ми залишаємо після себе? Скажу відверто, що це мене не заспокоїло.На останок, хочу закінчити словами народної мудрості: «Чисто не там де прибирають, а там де не смітять».

Немає коментарів:

Дописати коментар